Новини : Ефективне введення в посаду нових працівників

20.09.2018
Ефективне введення в посаду нових працівників

«Скажи мені, і я забуду. Покажи мені, і, може, я запам'ятаю.
 Залучи мене, і я зрозумію».

Китайське прислів'я

 

Близько 90% працівників добровільно звільняються з роботи протягом першого року, прийнявши таке рішення вже в перший день свого перебування в новій організації. Які помилки допускаються і як їх уникнути в процесі адаптації нових співробітників? Як правильно їх ввести в посаду?

Кожен працівник потребує введення в нову для нього посаду. Ця процедура дозволяє попередити можливі негативні наслідки переміщення вже працюючого або наймання нового співробітника. Її основне завдання - допомогти співробітнику адаптуватися в новій обстановці і досягти необхідної трудової ефективності в найкоротший термін.

До недавнього часу лише деякі компанії приділяли увагу формуванню «правильного» досвіду введення в посаду нових працівників. Проте більшість лише дотримувалися вимог трудового законодавства, виконуючи стандартні тактичні дії і залишаючи осторонь стратегічний підхід до рішення проблеми – орієнтування персоналу на досягнення цілей компанії, підвищення її продуктивності та прибутковості. На жаль, подібна недбалість може стати великою помилкою, яку допускає роботодавець по відношенню до нових членів колективу.

Все більше компаній розуміють, що введення в посаду – це важливий процес, до якого варто підходити комплексно з пошуком «золотої середини» між ретельністю і швидкістю, що веде до постановки питання: «Як краще і швидше вводити співробітників в посаду, щоб вони почали відразу вносити свій вклад в загальну роботу?».

Компанія «Квадрат Зданевича» надає послуги по ефективному введенню в посаду працівників (менеджерів, продавців, керівників):
Філософія компанії

Це система принципів, якими керуєтесь у роботі Ви та Ваші співробітники. Це історія компанії, її місія, цінності, правила та салоган. Саме філософія виділяє Вашу організацію з поміж сотень конкурентів на ринку. Вона базується на ідеології керівників і визначає Ваші дії та відповідно успіх Вашого бізнесу.

Навчання по товарних групах

Для того, щоб збільшити обсяг продажів, в першу чергу персонал повинен розуміти, що він продає (властивості, вигоди для клієнта, склад продукту) аби якнайкраще донести інформацію до покупця, вміти його переконати. Саме тому в нагоді стає навчання по товарних групах.

Опис основних бізнес-процесів

Всі процеси, які здійснюються на робочому місці того чи іншого працівника детально та схематично описуються. Що дає можливість створити універсальну інструкцію роботи працівника з врахуванням оптимальних затрат сил та часу. В разі необхідності новий працівник з легкістю опанує свою посаду.

Розробка стандартів роботи з клієнтами

Клієнт повертається туди, де йому приділили увагу і зробили це правильно. Для цього компанії розробляють стандарти роботи з клієнтами, дотримуючись яких обслуговування завжди лишається на високому рівні. Робота не перетворюється в хаос. Всі етапи продажу чітко прописані та послідовно виконуються, що в свою чергу, складає позитивне враження про компанію.

Тренінги для працівників

Це теоретичні заняття з елементами практики на ту чи іншу тему, спрямовані на розвиток знань, умінь і навичок.

Тестування працівників

Он-лайн тести проходження яких дозволить визначити рівень професійної підготовки того чи іншого працівника.

 Навчальні картки стажиста, наставництво тощо…