"Ефективний оператор call-центру"
«Істинне красномовство - це вміння сказати все,
що потрібно, і не більше, ніж потрібно»
Ф. Ларошфуко
Програма навчає конкретним технікам роботи операторів телефонного зв’язку, і дає можливість їх ефективного практичного використання. Ви навчитесь чітким та ефективним принципам роботи та реальних перевіреним методикам успішної та продуктивної розмови.
Цільова аудиторія:
- Оператори call-центру, працівники, що працюють з телефоном, Інтернет-магазином, секретарі, помічники керівників та бажаючі
Ціль тренінгу:
- Навчити операторів call-центру професійно приймати вхідні дзвінки та обробляти замовлення Інтернет-магазину
Учасники отримають:
- Знання, як перетворити потенційного клієнта в постійного лояльного, який рекомендує Вашу організацію своїм знайомим
- Підвищення результативності продажів
- Сертифікат виданий українською та англійською мови
Формат навчання:
- Тренінг (теорія + практика)
Кількість учасників у групі:
- до 16 осіб
Орієнтовна програма:
- Чого хоче клієнт, який телефонує або робить замовлення в Інтернет-магазині?
- «Стандарт роботи із клієнтами»: перетворення потенційного клієнта в лояльного постійного.
- Підготовка до телефонних переговорів.
- Прийом вхідного дзвінка від клієнта.
- Основні етапи ділової телефонної розмови.
- Техніка встановлення контакту. Створення атмосфери довіри.
- Методика виявлення потреб клієнта по телефону.
- Техніка правильних запитань.
- Техніка активного слухання.
- Правила презентації послуг по телефону.
- Робота із запереченнями клієнта.
- Переговори про ціну.
- Прийоми правильного завершення операції.
- Найпоширеніші помилки у проведенні телефонних переговорів.
- Заповіді телефонного спілкування.
- Практикум телефонних переговорів.
- Опрацювання замовлень з Інтернет-магазину.
Тривалість:
- 2 дні (з 10:00 по 17:00)
- корекція програми під потреби замовника
- виїзд тренера у місце проведення
- тренінгові матеріали
- навчання
- Сертифікація учасників
- післятренінговий супровід
Можливості:
- Проходження навчання індивідуально
Відгуки керівників ►
Наші замовники ►
Додаткова інформація:
- [095] 545 91 63 [МТС]
- [067] 377 38 65 [Київстар]
- zdanevych@gmail.com