"Ефективний оператор call-центру"

«Істинне красномовство - це вміння сказати все,
що потрібно, і не більше, ніж потрібно»
Ф. Ларошфуко

Програма навчає конкретним технікам роботи операторів телефонного зв’язку, і дає можливість їх ефективного практичного використання. Ви навчитесь чітким та ефективним принципам роботи та реальних перевіреним методикам успішної та продуктивної розмови.

Цільова аудиторія:

  • Оператори call-центру, працівники, що працюють з телефоном, Інтернет-магазином, секретарі, помічники керівників та бажаючі

Ціль тренінгу:

  • Навчити операторів call-центру професійно приймати вхідні дзвінки та обробляти замовлення Інтернет-магазину

Учасники отримають:

  • Знання, як перетворити потенційного клієнта в постійного лояльного, який рекомендує Вашу організацію своїм знайомим
  • Підвищення результативності продажів
  • Сертифікат виданий українською та англійською мови

Формат навчання:

  • Тренінг (теорія + практика)

Кількість учасників у групі:

  • до 16 осіб

Орієнтовна програма:

  • Чого хоче клієнт, який телефонує або робить замовлення в Інтернет-магазині?
  • «Стандарт роботи із клієнтами»: перетворення потенційного клієнта в лояльного постійного.
  • Підготовка до телефонних переговорів.
  • Прийом вхідного дзвінка від клієнта.
  • Основні етапи ділової телефонної розмови.
  • Техніка встановлення контакту. Створення атмосфери довіри.
  • Методика виявлення потреб клієнта по телефону.
  • Техніка правильних запитань.
  • Техніка активного слухання.
  • Правила презентації послуг по телефону.
  • Робота із запереченнями клієнта.
  • Переговори про ціну.
  • Прийоми правильного завершення операції.
  • Найпоширеніші помилки у проведенні телефонних переговорів.
  • Заповіді телефонного спілкування.
  • Практикум телефонних переговорів.
  • Опрацювання замовлень з Інтернет-магазину.

Тривалість:

  • 2 дні (з 10:00 по 17:00)

У послугу входить:

  • корекція програми під потреби замовника
  • виїзд тренера у місце проведення
  • тренінгові матеріали
  • навчання
  • Сертифікація учасників
  • післятренінговий супровід

Можливості: 

  • Проходження навчання індивідуально

Відгуки керівників ►
Наші замовники ►


Додаткова інформація:

 



НАГОРУ ▲