ЕФЕКТИВНЕ ВВЕДЕННЯ В ПОСАДУ НОВИХ ПРАЦІВНИКІВ

«Скажи мені, і я забуду. Покажи мені, і, може, я запам'ятаю.
 Залучи мене, і я зрозумію».

Китайське прислів'я










Близько 90% працівників добровільно звільняються з роботи протягом першого року, прийнявши таке рішення вже в перші дні свого перебування в новій організації. Які помилки допускаються і як їх уникнути в процесі адаптації нових співробітників? Як правильно їх ввести в посаду?

Кожен працівник потребує введення в нову для нього посаду. Основне завдання цієї процедури - допомогти співробітнику адаптуватися в новій обстановці і досягти необхідної трудової ефективності в найкоротший термін.
 
Все більше компаній розуміють, що це важливий процес, до якого варто підходити комплексно з пошуком «золотої середини» між ретельністю і швидкістю, що веде до постановки питання: «Як краще і швидше вводити співробітників в посаду, щоб вони почали відразу вносити свій вклад в загальну роботу?».

Відповідь на це питання Вам дадуть спеціалісти нашої компанії. Адже ми надаємо послуги по ефективному введенню в посаду працівників (менеджерів, продавців, керівників), а саме:
  • написання філософії компанії;
  • навчання по товарних групах;
  • опис основних бізнес-процесів;
  • розробка «Стандарти роботи з клієнтами»;
  • проведення тренінгів для працівників;
  • складання навчальних карток стажиста;
  • тестування, оцінка.

Філософія компанії

Це система принципів, якими керуєтесь у роботі Ви та Ваші співробітники. Це історія компанії, її місія, цінності, правила та салоган. Саме філософія виділяє Вашу організацію з поміж сотень конкурентів на ринку. Вона базується на ідеології керівників і визначає Ваші дії та відповідно успіх Вашого бізнесу.







Навчання по товарних групах

Для того, щоб збільшити обсяг продажів, в першу чергу персонал повинен розуміти, що він продає (властивості, вигоди для клієнта, склад продукту) аби якнайкраще донести інформацію до покупця, вміти його переконати. Саме тому в нагоді стає навчання по товарних групах.







Опис основних бізнес-процесів

Всі процеси, які здійснюються на робочому місці того чи іншого працівника детально та схематично описуються. Що дає можливість створити універсальну інструкцію роботи працівника з врахуванням оптимальних затрат сил та часу. В разі необхідності новий працівник з легкістю опанує свою посаду.







Розробка стандартів роботи з клієнтами

Клієнт повертається туди, де йому приділили увагу і зробили це правильно. Для цього компанії розробляють стандарти роботи з клієнтами, дотримуючись яких обслуговування завжди лишається на високому рівні. Робота не перетворюється в хаос. Всі етапи продажу чітко прописані та послідовно виконуються, що в свою чергу, складає позитивне враження про компанію.







Тренінги для працівників

Це теоретичні заняття з елементами практики на ту чи іншу тему, спрямовані на розвиток знань, умінь і навичок.






 



Тестування працівників

Он-лайн тести проходження яких дозволить визначити рівень професійної підготовки того чи іншого працівника.

Навчальні картки стажиста, наставництво тощо…

 


Додаткова інформація: