ЄВРОПЕЙСЬКА ШКОЛА ПРОДАЖІВ
Обслуговування покупців на європейському рівні
Основна мета
Цільова аудиторія
Працівники, що обслуговують клієнтів у торговому залі (продавці, консультанти), керівники магазинів, бажаючі
Ціль
Підвищення рівня продажів за рахунок збільшення кількості постійних лояльних клієнтів
Формат навчання
Тренінг:
теорія > практикум > аналіз > корекція > закріплення навичок на кожному етапі
Кількість учасників
Невеликі групи до 12 осіб
Тривалість
Кожен рівень триває 1 день з 10:00 по 17:00
Три рівні – 3 дні з 10:00 по 17:00
Можливості
Обирати будь-які рівні для навчання,
які вам підходять
Програма
Рівень І "Стандарт обслуговування клієнтів у торговому залі"
Рівень ІІ "Результативні продажі у торговому залі"
Рівень ІІІ "Опрацювання заперечень та додаткові продажі"
Рівень І «Стандарт обслуговування клієнтів у торговому залі»
Ціль: Опанувати базові стандарти обслуговування клієнтів. Навчитись перетворювати потенційних клієнтів у постійних та лояльних.


• «Стандарт роботи із клієнтами у торговому залі».
• Основні етапи обслуговування.
• Підготовка. Встановлення контакту.
• Визначення потреб. Типи запитань. Активне слухання.
• Презентація товару чи послуги.
• Опрацювання заперечень.
• Прийоми правильного завершення операції.



В результаті проходження даного рівня ви отримаєте:
• Знання, як перетворити потенційного клієнта в постійного лояльного, який рекомендує вашу компанію своїм знайомим.
• Розуміння етапів обслуговування.
• Вміння правильно встановити контакт із клієнтом.
• Знання, як визначити потреби.
• Вміння презентувати товар, опрацьовувати заперечення.
• Правильно та ефективно завершувати продаж.
• «Стандарт обслуговування клієнтів» (електронний документ).
• «Шпаргалку для обслуговування клієнтів».

Рівень ІІ «Результативні продажі у торговому залі»
Ціль: Освоїти техніки результативних продажів. Підвищити результативність у продажах учасників.


• Трикутник успішного продажу.
• Техніки легкого встановлення контакту.
• Перехід від етапу контакту до визначення потреб.
• Воронка запитань.
• Формула презентації «ВВ»: перетворення властивості товару у вигоду для клієнта.
• Опрацювання сумнівів, заперечень та запитань.
• Підведення до покупки. Ефективне завершення продажу.
• Особливості роботи із постійними клієнтами.
• «Фішки» у продажах.



В результаті проходження даного рівня ви отримаєте:
• Ефективні техніки на кожному етапі обслуговування, що підвищують результативність продажів.
• Вміння говорити «мовою вигод».
• Професійно працювати із постійними клієнтами.

Рівень ІІІ «Опрацювання заперечень та додаткові продажі»
Ціль: Навчитись професійно опрацьовувати заперечення клієнтів та підвищити результативність із допомогою додаткових продажів.


• Поєднання цілей продавця та покупця.
• Типи клієнтів.
• Цінність та ціна.
• Етап визначення та формування потреб.
• «Мені нічого не потрібно», «Чому так дорого?», «В інтернеті дешевше»…
• Алгоритм опрацювання заперечень, сумнівів та важких запитань.
• Типи заперечень. Реальні причини виникнення.
• Додаткові продажі.



В результаті проходження даного рівня ви отримаєте:
• Розуміння цінності ваших товарів та послуг. Вміння донести до клієнта.
• Опрацьовувати заперечення будь-якої складності.
• Вміння здійснювати додаткові продажі.

При проходженні будь-якого рівня ви отримаєте
1
Сертифікат виданий українською та англійською мовами
2
Доступ до онлайн бізнес-бібліотеки (смарт-книги, книги, аудіо, відео)
3
Збільшення кількості постійних
та лояльних клієнтів
4
Підвищення результативності: власної та своєї компанії
Про тренера
Михайло Зданевич
досвід у продажах із 1999 року
бізнес-тренер із 2003 року
тренер тренерів, коуч, тренер та експерт проектів громадських організацій із 2007 року
бізнес-тренер «ПАККО Холдинг» (мережа супермаркетів «Вопак» та гуртівень «ПАККО», 2008-2010)
керівник академії «КТС» (2014-2016)
HR-директор мережі магазинів «ЕкономКлас» (2017-2019)
Серед замовників тренера: «Київстар», «Забіяка», «Вілія», «Едельвіка», «Домова служба»…
Місце проведення
Як добратися
Пішки від ЦУМа 10 хвилин по вулиці Лесі Українки.
На машині - є безкоштовна парковка біля "MOJO disko-karaoke" (Ковельська вулиця, 16)
Переваги та можливості
Гарантія якості: якщо послуга вам не сподобається – ми повернемо гроші
Робота в невеликих групах (індивідуальний підхід до кожного)
Можливість навчання в зручний для вас день
Можливість проведення у будь-якому місті
Вартість
Входить навчання, Сертифікат, матеріали
Один рівень (будь-який)
1 день
999 грн.
Цікавить
Ми співпрацюємо з найкращими компаніями
Підписатись на новини:
© 2019 "Квадрат Зданевича"
Write Close
Close
Маєте питання? Напишіть нам!
Натискаючи на кнопку, ви даєте згоду на обробку персональних даних та погоджуєтеся c політикою конфіденційності
Made on
Tilda