Ефективний оператор call-центру

Програма навчає конкретним технікам роботи операторів телефонного зв'язку, і дає можливість їх ефективного практичного використання. Ви навчитесь чітким та ефективним принципам роботи та реальних перевіреним методикам успішної та продуктивної розмови.
Цільова аудиторія
Оператори call-центру, працівники, що працюють з телефоном, Інтернет-магазином, секретарі, помічники керівників та бажаючі
Ціль тренінгу
Навчити операторів call-центру професійно приймати вхідні дзвінки та обробляти замовлення Інтернет-магазину
Формат навчання
Тренінг (теорія + практика)
Кількість учасників
від 4 до 16 осіб
Тривалість
2 дні (з 10:00 по 17:00)
Можливості
Проходження навчання індивідуально
Учасники отримають
1
Знання, як перетворити потенційного клієнта в постійного лояльного, який рекомендує Вашу організацію своїм знайомим
2
Підвищення результативності продажів
3
Сертифікат виданий українською та англійською мовами
Орієнтовна програма
Чого хоче клієнт, який телефонує або робить замовлення в Інтернет-магазині?
«Стандарт роботи із клієнтами»: перетворення потенційного клієнта в лояльного постійного.
Підготовка до телефонних переговорів.
Прийом вхідного дзвінка від клієнта.
Основні етапи ділової телефонної розмови.
Техніка встановлення контакту. Створення атмосфери довіри.
Методика виявлення потреб клієнта по телефону.
Техніка правильних запитань.
Техніка активного слухання.
Правила презентації послуг по телефону.
Робота із запереченнями клієнта.
Переговори про ціну.
Прийоми правильного завершення операції.
Найпоширеніші помилки у проведенні телефонних переговорів.
Заповіді телефонного спілкування.
Практикум телефонних переговорів.
Опрацювання замовлень з Інтернет-магазину.
У послугу входить
1
Корекція програми під потреби вашої компанії
2
Виїзд тренера у місце проведення
3
Тренінгові матеріали
4
Навчання
5
Сертифікація учасників
6
Післятренінговий супровід
Ми співпрацюємо з найкращими компаніями
Підписатись на новини:
© 2019 "Квадрат Зданевича"
Write Close
Close
Маєте питання? Напишіть нам!
Натискаючи на кнопку, ви даєте згоду на обробку персональних даних та погоджуєтеся c політикою конфіденційності
Made on
Tilda